Förlåt

Tiden rinner iväg. Just nu händer mycket i mitt liv och därför har jag inte tid med bloggen just nu, har knappt tid med vänner, fritid skolan. Jag har tagit en paus från bloggen och kommer att fortsätta med den tills jag får ording på saker och ting. Kommer att säga till om jag gör en ny och börjar om på nytt annars fortsätter jag på denna. Jag kommer inte att ta bort inlägg/bilder/bloggen för det är ett kul minne och så. Troligen kommer jag att göra en ny och denna kanske egentligen var lite oseriös och övningsblogg, något att skriva av sig på. I alla fall så uppskattar jag sjukt mycket alla kommentarer och läsare! Om jag gör en ny hoppas jag att nu vill följa den! Tyvärr ingen bild eftersom jag bloggar på pappas Iphone (första gången) och blev glad att du orkar/ville läsa ända hit, även om det är tråkigt med massa känslosamma ord utan bild kan det vara viktigt. Eftersom jag tagit paus så berättar jag nu vad som väntar denna vecka, en "semester" till Mölle. Dessutom har jag gått och blivit en Directioner! ÄLSKAR One Direction!! Kan nästan allt om dem och älskar deras musik och har kanske gått och kärat ner mig i dem, men faktiskt så är dem som ett "hopp" eller något som motiverar mig att göra saker. Nu måste jag börja sluta på detta inlägget, om ni vill kan ni kommentera för ja går ofta in och kollar kommentarer. För jag skriver bara inte men jag läser gärna kommentarer! Och josse förlåt för jag inte svarat men jag är inte smart på sånt, behöver hjälp själv. Så om du är smart som jag tror så fråga någon annan, någon med bloggdesignerfarenhet :) Kramar er alldeles egna Hedda!!
PS Var den DU vill vara inte någon någon annan TROR du ska vara, för du är som du SKA vara!



Kommentarer
nina

Du är förlåten! Jag har väntat tålmodigt på din mycket trevliga blogg.

2012-05-04 @ 18:31:24
Sissi

Hej!



Hittade du något/några plagg i min bloppis som du ville att jag ska kolla frakten på? :) kram

2012-05-14 @ 19:24:38
URL: http://enligtsissi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0