SOMMAR (med Maskinen)

Heej! Har inget att göra så gör ett litet inlägg om hur fantastiskt soligt det har varit här idag. Linne och jeansshorts + mammas solglasögon på idag när vi gick en långpromenad, så klart med kameran, så blev man lite brun under den stekheta solen. Om jag tittar ut så kan jag se Danmark andra sidan havet. Mysigt här, ska snart äta chips med dipp men lägger upp bild här först. Och idag har Gotye & Maskinens nya singel spelats på hög volym i hörlurarna. Precis innan har vi varit nere vid hamnen och köpt glass, mjukglass. Puss och kram!



Kommentarer
Sissi

sv: vad roligt! Det beror på vilket/vilka plagg du är intresserad av - frakten beror nämligen på hur mycket det väger, men om du säger vilket/vilka du är intresserad av så kan jag väga och kolla! :)

2012-05-12 @ 16:50:11
URL: http://enligtsissi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0