Time and sun is what I need!

Hallå!
Fullt upp hela veckan! Massa plugg/skola, dicoplanering/möten, hjälpa hemma, vara med vänner & livsnödvändiga saker som äta, dricka & sooova! Lördag idag, måste hitta på något. Vet just nu inte vad men nåt blir det väl!

Var med farmor i stan i... kan det vara Tisdags? Kommer inte ihåg men i alla fall så fick vi välja något som födelsedagspresent. Jag valde en Thomas Sabo berlock, jordglob. Har ju ett armband och 2 berlocker från Thomas Sabo sedan innan, men använder berlockerna till en vanlig halskedja med.

Imorgon har farmor bjudit familjen på hotellfrukost, & på måndag fyller lilla Ninni 3 år!
Såg typ världens bästa film igår! Filmen heter Whip it, Ellen Page som jag är ett stort fan av spelar huvudrollen där & hon gör bra ifrån sig tyckte jag! Vet att en bild skulle suttit fint men ska bara ta ett par fina bilder!


Kommentarer
Linnea

hej på dig! allt bra? :)

2012-03-25 @ 21:00:43
URL: http://linnealundstedt.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0