Hehe

Alltså sorry för förra inlägget visste verkligen inte vad jag pratade om, bilden weheartit. Men som sagt fyllde jag 12 år i lördags! På morgonen som vanligt så kom dem in & väckte mig med sång, macka, paket & varm choklad med vispgrädde.
I paket fick jag en Kinomo-morgonrock, mascara med borttagning & kräm, ringar (som tyvärr var för små), Sjukt snygg Monki necässär (trekant), Smala skärp lackade, WESC hörlurar marinblå & röda, Björn Borgs Foxy Red parfym, Armband, färgglada hårnålar, Randiga tights & knästrumpor.
.
Och det bästa av allt (tyckte jag) var Hårfärgingsshampoo! Som toning, tål 28 tvättar. Ädelkastanj, mörkbrun. Mamma vet att jag har tjatat om att få färga men hon har sagt nej, detta är toning & kommer troligen inte hålla alla 28 tvättar, så när jag öppnade det paketet blev jag superglad!
.
I vår familj får födelsedagsbarnet alltid välja maträtt som den vill ha, jag visste inte vad jag ville ha men valde Gudmundgårdskött (bästa köttet), kroketter & hemmagjord bearnaisesås. Mamma var sjuk då & jag lite halv & alla var trötta så vi hade som Ninni kallade det en mysfest. Köpte massa godis, åt chips & dipp m grönsaker. Så maten blev flyttad till igår. Var ju Earth Hour också men vi hade stängt av/ släckt allt utom TV:n men vi började titta vid 21.00 så jaja.
.
Om ni undrar varför jag gör punkter vid "blanka" rader så är det för att jag inte kan göra... vad heter det mellanrum? *Testar*
Så nu är det en "blank" rad mella förrra texten & denna, iaf +här när jag skriver men nu snart när jag publicerar det så kommer det att sättas ihop, eller hur! men dem kan ju inte "smälla ihop" radena om det står något på & en punkt märks inte mycket så om ni har undrat så är detta anledningen. Måste fota presenterna så ni får tyvärr läsa denna långa kanske tråkiga text utan en bild :( Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0