23.23

Tidsinställt

Jaha idag var det sista dagen som 11-åring, om någon timme (minuter) så blir jag en 12-åring. 1 år kvar till tonåren, 1 år sen man var barn. Vid 12 års ålder är man inget litet barn men du är inte tonåring heller, vad är man då? Ett mellanting som glöms bort? Ingen småunge som håller på att leka & tramsa, ingen tonåring som ska få pröva att dra på mascara på sina fransar. När man fyller 12 kanske det är tänkt att man ska tänka på vad man är & vad man gjort, inte vet jag! Sjukt konstigt att tänka att man har funnits i 12 hela år, en födelsedag är livets dag, olika dagar för olika personer. Nu inser jag att detta kommer att bli lite allvarligt/seriöst inlägg men sånt här är också viktigt! Att fundera över livet är olika för alla. Men livet är något som just du är utvald till, du & oss andra utvalda kan tillsammans förbättra något! (HElt seriöst vet jag inte vad jag skriver om, sorry om jag låter förrvirrad eller trött men det är jag! Måste lägga mig nu så jag orkar bli 12 imon, puss & god natt & jag hoppas att om det är någon ny nyfken läsare som undrar vad jag f*n skriver om så brukar jag faktiskt inte skriva så här utan om mer kanske interessanta saker men är man trött så jaja nu kommer det igen! Hoppas ni vill stanna & läsa mer! Men som sagt nu god natt!)
.
Godnatt!
.

sgagegzvesr



Kommentarer
Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-04-02 @ 00:39:51
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0