Favorit?!?

Hej, jag undrar vad ni mina läsare har för musiksmak ungefär eller vilken er favorit låt är! Personligen är Bruno Mars´s I will rain, min absoluta favoritlåt!! EVER! För er som är Twiligt fan som jag kanske redan vet att denna låt är skriven till den nya Twilight filmen Breaking Dawn part 1. Jag undrar också om ni som jag lyssnar på texten på låten som spelas. Jag lyssnar på texten och ser vad den betyder sedan fattar jag (om det är till en film) koppligen mellan låten och filmen! Men finns det några andra som jag eller är jag typ bara helt galen :) ??
Bye för idag eller snarare ikväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0