Mysiga mörkblå

Hej! Efter julavslutningen traskade jag och min syrra in till stan för att köpa julklappar till familjen. Jag gixk in på Lindex för att leta efter ett par öronmuffar (Vill gärna ha det!), vi hittade ett par med jag såg rolig ut i dem. Då hittade jag ett par mysiga, mörkblå vantar! Jag är numera en stolt ägare av mysiga mörkblåa vantar!! :D För er som ville ha en bild på dem kan jag upplysa er om att jag snart kommer att lägga upp en bild (efter julafton), för jag råkade få dem inslagna och nu ska jag ge dem till mig i julklapp, plus att kamerans batteri dog. Jag kan medge att jag håller på att återuppliva batteriet! :D
Snälla om någon läsare vet, Var kan man finna snygga öronmuffar??!!
Puss & Kram skumbanan


Kommentarer
Hedda (Bloggaren)

Hej ursäkta!! På rad två står det med men jag menar men! Och gick istället för gixk! Ursäkta för misstaget!

2011-12-21 @ 17:22:10
Rim

;)

2011-12-21 @ 17:50:44
eblunck

på stadium köpte jag mina:) Det bror ju på vad du gillar, men jag gillar de på stadium iaf.

2011-12-22 @ 13:04:21
URL: http://eblunck.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0