Sushi och svimma i Lucian

Luras man av det vackra och söta utseendet?? Jag talar om sushi. Luras du eller inte. Personligen gillar jag utseendet på Sushi men är inte så förtjust i det. Men jag blir såå fresstad att köpa sushi även om det inte faller mig i smaken. Och hör man på vad Sushi är så bli jag i alla fall lite ofresstad att smaka, Sushi är ju rå fisk med ris!   Anledningen till varför jag inte har skrivit på länge kan bero på att min mormor och morfar har kommit och för att jag övat till Lucia i skolan. När vi "lussade" i skolan för föräldrarna så svimmade jag för första gången mitt framför alla! Men jag togs hand av direkt tack vare min vän Nellie som sa till vår lärare. Sedan dagen efter på Lucia så kände jag mig sjuk och stannade hemma i två dagar, men idag äntligen kom jag till skolan. Idag har jag typ suttit vid datorn SVTPlay och tittat på Musikhjälpen, det är så bra! Men ja hej då! 


Kommentarer
Anonym

Suchi är faktiskt JÄTTE gott! Fast det är nästan något man får vänja sig vid att äta. Jag gillade inte häller det i början, men när jag hade ätit det några gånger så är det jätte gott! Det är en av mina favorit rätter :3

2011-12-15 @ 19:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0