WWW World Wide Web

Tre populära webbsajter är:
www.facebook.se
www.youtube.se
www.twitter.se
Men de är bara tre stycken, det finns en för varje stjärna typ! Vi utvecklar hela tiden nya saker, bla internet och elektronik saker som datorer, Ipads, mobiler mm, om det förtsätter så här kommer vi kunna göra allt med hjälp av tekniken. Inget handgjort. Du ska stanna hemma och sköta jobbet från datorn, en robot lagar din mat och städar, du kommer att åka i en "svävare" och inte få någon motion alls och mera. Snart kommer naturen försvinna och värden bli farlig(are) att leva i. Vi kommer kanske inte kunna andas av t.ex avgaser. Ja, jag vill alla fall leva i en frisk värld, så hjälp oss att hjälpa den!! Men även om jag vill ha ha en frisk värld med natur och sådant är jag ett fan av tekniken t.ex min mobil, datorn eller TV. Jag skulle vilja behålla såna uppfinningar men att vi tar vara på vår natur, det är vi som väljer hur vi ska leva!
Så om du kan, hjälp världen som just DU och flera andra ska leva i!!


Kommentarer
Räddaren Ellen

Jag håller helt med dig!! Vi måste hjälpa stället vi bor på.



PS Gillar din blogg!!

2011-12-06 @ 15:23:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0