Hej vi har inte träffats, jag är...

...Hedda och är en tjej på 12 år eller jag fyller 12 i mars, den 31. Jag har nyss startat denna blogg, så hoppas ni gillar den och besöker den ofta!

Intressen: Foto, bild, facebook (:D ), dans, data, läsa och skriva böcker, mode, tänka, andas och mer som jag inte kommer på nu.


Favoriter (just nu): Färg grön, Bok Katarina von Bredow & Twilight, Film Twilight & Juno, Artist Lykke Li och så min favoritmat är något gott. (För jag vet inte vad som är min exakta favoritmat nu).


"Yrke": Det jag vill bli när jag blir äldre är skådespelerska, modedesigner, inredningsdesigner eller musiker.
Jag ska berätta mer om mig sen, för nu ska jag läsa!
// Hedda :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0