Jätteförlåt!!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men lovar att bli bättre! Idag har jag varit i skolan och tack vare min snälla vän Nellie har jag typ fått en fläskläpp :( tack Nellie!! Sedan har jag hämtat min 3-åriga syster på dagis det var kämpigt för först ville hon inte hem och sen när vi äntligen kom ut så skulle jag tvunget bära henne. Men sedan har jag väl lyssnat på musik och chattat lite med friends. Oj något jätteviktigt!! Jag var på bio med mina snälla söta kompisar Nellie och Emmis och såg den nya och part 1 av Twilight´s Breaking Dawn, bara så att ni vet ÄGER den!! Men jag totalt ÄLSKARTwilight så var beredd att få läsa mer om Twilight i min blogg. Mer har jag väl gjort men det är inge intressant så ni ska få slippa att läsa om det.
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0