1:a skoldagen after the holiday

Godmorgon alla morgonpigga (och trötta) läsare! Idag vaknade jag kl 5 och det var på tok för tidigt men jag kunde inte somna om, så jag steg upp tog bort det gamla fula nagellacket och målade på nytt. Sedan har jag suttit i sängen och tänkt ända tills för 10 minuter sen då jag klädde på mig och fixade håret. Och nu sitter jag här då! Första skoldagen och jag & mina vänner ska cykla till skolan och så hör jag ljudet av regn som smattrar på taket! JIPPIE kul att cykla i regn, NOT. Jag har på mig en en grönspräcklig tröja från Mira & Mira, den vänstra ringen från bilderna igår, dem första par örhängerna, svarta tighta jeans från Demin Daisy, ett brunt smalt läderskärp och Top Coat från Depend.
haha skoldagens outfit
Jag idag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0