Bloggtips för dig som vill ha fler att följa

 

Hej hej heej!
Idag så kom jag precis hem från skolan och ska snart äta "mellanmål" men innan det så ville jag blogga lite grann    xD. Ja lite bloggar som jag gillar att läsa är bland annat:
www.enmisuchan.blogg.se Den söta bloggen som ägs av min vän Emmis.
www.Fokis.se (såklart <3!) En blogg om Foki, designern och bloggerskan på 20 år.
www.canonflicka.blogg.se Bloggen om "canonflickan", fina blider.
www.lovisasbilder.blogg.se En norrlänsk tjej som fotar bra.
www.emmajjohanssson.blogg.se 19-åriga Emma skiver om sitt liv.
www.tiildalarsson.blogg.se En blogg om Tilda som visar sitt liv med bilder & mode.
www.enligtsissi.blogg.se Sissi, 18 år driver en blogg där hon visar sina foton. (Som är underbara!).
www.fotogeniquee.blogg.se Fotoblogg som drivs av TVÅ tjejer, Maja & Petronella.
www.Trendenser.se Inredningsblogg som visar knep/pyssel & fina klipp.
www.thesoundoffallingsnow.blogg.se Min vän Emma´s nyligen startade blogg om sitt liv och mera.
www.designtjejen.blogg.se Emmelies liv i skriven form, hon skriver om bla smarta tips för inredning.                   .
Jaa nu kommer jag inte på någon mer men om jag glömt din, fölåt mig!


Sitter här och äter THE SWEETEST THING IN MY WORLD, okej kanske inte men iaf. Bär med socker, hur gott som helst!!! (Bild kommer kanske sen, om jag inte redan ätit upp!)




Kommentarer
Millan

Svar: Tack! ^^

2012-01-19 @ 01:41:39
URL: http://inspirationisthekey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0