Fynd i "the badrúm"

Hej alla gladisar och surisar! Igår var jag och mamma uppe och rensade mitt & Almas badrummsskåp som var fyllt med mammas smycken och saker. Om du undrar varför du ser dubbelt så är det för att jag fotade allt på min spegel så dem reflekterades i spegeln. Av dem sakerna där fick jag dessa:
1
Snygga hängande örhängen
2
Vackra ringar som passar mitt pekfinger
3
Gulliga skölpaddsörhängen
4
Läckra örhängen
5
Rosa små hängande örhängen
6
Ännu ett par svart snygga örhängen
7
Ett cerisehalsband som jag bara får låna
Det var alla saker som jag fick från butík ala badrúmmét!
//Mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0