Het choklad & ljummen luft...

...var det idag! Vi skulle till en stor "pulkabacke" med klassen & jag hade med mig "het" choklad, ostmacka & mandelmusslor. Vi åkte asmycket och åkte "tåg/led". (Tåg/led: Alla åker med pukor i led & håller i varandra så men vet aldrig var eller hur man sa åka, det kan göra ont som tusan men man gör det igen för det är så för j*vligt kul!). Jag, Nellie & Emmis gick till & från skolan och på vägen hem så på en lyktstolpe satt ett Hello-Kitty-klistermärke fast & jag bara - Åh titta Hello Kitty, Kitty yeah! ganska högt & så var den några som cykla förbi och tittade på oss, det var pinsamt! Just nu har jag kommit in i värmen och chattar med friends & lyssnar på ASBRA songs (lägg märke till att jag skriver svengelska ( svenska & engelska samtidigt)). Vet inte riktigt om jag ska dela med mig av dem låtarna, kommentera om jag ska eller inte! Är inne på Stadoll oxå (fel stavat ska stavas också så lita inte lilla mig), har ni sett att dem redan är 150 miljoner (medlemar)!! Sjukt mycket asså. Min bak har misshandlats idag, det ligger ju stora isbollar i vägen & det gör så in i ******* ont!
längtar to the summer now!Fy att det ska vara kallt nu, sommar & sol                                                                                                       kom hit nu!
Jag Nellie & Emmis pratade; H(jag): Åh jag längtar efter sommer nu!!! E: Ja och sol! H: Värme med! N: Ah & ... H&E: Hahaha, aa Nellie haha! (Nellie vill nog inte att jag skriver vad hon sa, tyvärr. Haha nellie! Du e underbar!)
För er som undrar ljummen luft? Jo jag hade massa varma kläder & det var bara -1° ute så det kändes varm i morse.


Kommentarer
Gemma

xDD Våra tåg Heddisen, Andys nudade mig när vi åkte ett av tågen O.O Andys.. xDD Det var askul i backen dock xD

2012-01-27 @ 16:49:40
URL: http://thesoundoffallingsnow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0