Inlåst i badrummet och brutet löfte...

Nyårsafton började sådär. Jag blev inlåst i badrummet och fick skrika länge innan någon hörde mig! Vi firade med Lina, Mats och deras barn (1 & 3år). Dem bor i Göteborg så vi sov över där. Sedan fotade jag lite på oss alla, vi fick förrätt som var: (Typ) Räksallad löjrom och stekt bröd, allt serverat i vinglas. Varmrätt: Lax Walenska (Orolig om jag stavat rätt och om det var det vi åt :)) Det är ungefär lax med parmesansås och spritsat potatismos runt om. Efterrätt: Vit och mörkchokladmoussé med grädde. Personligen gllade jag mest den vita delen av efterrätten. Sedan var jag och Alma tvungna att titta på Bennyfilmen(En barnboks gris, tecknad) med Ninni och Klara (3 & 3 år). Efter en lång stund när de äntligen somnade tittade vi på en film som heter American Dreamz, som jag tyckte slutade lite konstigt eller ja hela filmen var förvirrande, jag fattade inte direkt handlingen direkt. Men efter den var det 10 minuter innan årsskiftet. Vi (Jag & Alma) fick rosa jordgubbsbubbel till tolvslaget. Jag försökte fota fyverkerierna på Göteborgs himmel men som ni ser på bilden ovan så blev det inte så lyckat med den kamera och inställningar jag hade. Men nåja kanske inte bästa bilden men lite lyckad ändå. Sedan så gick vi in och då tog dem fram chips. Under kvällen råkade jag äta 10 stycken chips, vilket jag inte borde för mitt nyårslöfte var att inte äta sötsaker. Men fester kanske blir ett undantag, men helst ska jag undvika det. Hur som helst så kommer jag inte köpa det. Sedan satt jag uppe till ca 02.20 innan sömnen tog över. Och under hela kvällen fick jag massa SMS, så förlåt om jag inte svarade på ditt!! Sedan på morgonen när vi vaknat åt vi en god frukost. Min bestod av rostadt bröd med ost och smör, en skål jordgubbsyoghurt (Veet det är sötsak typ men det var lite) och så en kopp te. Sedan åkte vi hem. Skönt att komma hem till min säng!! Idag har jag duschat och tvättat håret och sedan bara latat mig och läst lite tidningar som jag fick i julklapp. Ja det var typ allt. Hej då!!


Kommentarer
Gemma

Awesome att bli inlåst xDDD Du kom ut iaf.. cx

2012-01-13 @ 16:38:09
URL: http://thesoundoffallingsnow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0