Kallas det lunch om det är kl 3??

Jag åt precis lunch eller vad kallar man det om klockan är ungefär 3?? I alla fall så blev det köttbullar och pestopasta med massa grönsaker och ett glas vatten. Nu lyssnar jag på mera Angus and Julia Stone och så bloggar jag ju lite. Plus att jag är inne på Facebook och chattar med dem vänner som är inne. Ja,när vi var på Gekås så köpte vi massa kläder till mig, för jag hade knappt ett par byxor och några få tröjor. Sedan fick jag ett eget shampoo och balsam + ny gottdoftande tvål, varför ni nu vill veta det. Snart ska jag måla om mina naglar för det förra har nästan försvunnit. Juste! Om ni inte redan har så lyssna på Angus and Julia Stone, och jag uppskattar när ni kommenterar och läser alla!! Om det inet blir för många, men just nu är det inte så många. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0