Kronjuvelerna

Nu har jag sett klart Kronjuvelerna del 2! På SVT visas filmen Kronjuvelerna uppdelad i tre delar, och idag visades den andra delen. Sjukt sorlig och vackert. 5/5, helt klart! I huvudrollerna: (När de är stora)
Fragancia - Alicia Vikander
Richard - Bill Skarsgård
Pettersson-Jonsson - Björn Gustavsson
Drama, tillåtet från 11år
120 minuter lång, (Serie delarna är 60 minuter var, alltså blir det om man ser alla är det 3 timmar)
Rekommenderad av mig! Men var 11 år elr äldre INTE yngre! Men för er 11 + ska ni bara se den!
God natt, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0