Mys i regnet & filming

hejsan mina fina läsare! Jag har idag varit i skolan & vi har man kan säga "övat" till Lilla Aktuellt (skola) för vi ska vara med och tävla där! Vi filmade filmen och fotade mig och Albin. Anledningen till varför vi två bara fotades är för att det ska bara vara en som svara/skriker i telefonen och vi röstade och Albin blev "huvud" och jag reserv. Så om Albin bli sjuk ska jag svara. Dem kommer att visa en bild på den som det blir beroende på om Albin är där eller inte. Så antigen ser ni mig eller Albin! (personligen tyckte jag att bilden på mig blev hyfsat, ser sådära ut men men) Men efter det så kom jag hem, först så gjorde jag varm choklad och ostmacka ( MMm Love IT!). Jag lånade mammas bärbara dator (macbook). Där satt jag och kollade lite sedan lämnade jag tillbaka den & började läsa en bok och drack varm (nej kall) choklad medans jag hörde ljudet av regn som smattrade på rutan. Sedan var jag tvungen att gå ut med Ebbot så jag tog på mig gula regnjackan och korta svarta gummistövlar och drog ut med honom i regnet och som tur var hade "lugnat" ner sig. Sedan strosade vi runt där. Och nu har jag börjat slicka på en iskall piggelin och ska se lite på andra bloggar eller chatta lite.
glass på vintern

Himmelsk lax!

Igår åt vi en helt perfekt lax, den brukar annars bli lite torr men vi lyckades! "Kryddningen ovanpå (heter det kryddningen??) är Sweet and Chili sås! Jag hann fota den innan jag inte kunde stå imot mer och äta upp den.
med couscos och sås citron & honing



Kommentarer
Sissi

sv: tack :) jag gör mina designer med hjälp av stilmallen + kodmallen direkt på blogg.se samt photoshop när jag fixar alla bilder osv :)

2012-01-13 @ 19:30:54
URL: http://enligtsissi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0