Nytt år - Nya rutiner

I 2012 ska jag blogga mer och lägga ut fler bilder. Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men det beror på lov och lite andra grejer. Idag är det sista dagen på lovet och imon börjar skolan. Jag ska börja styra upp lite mer så att det blir lättare och få i ordning på mitt liv. Då ska jag blogga mer och få tid att plugga och ändå få tid till roliga saker att göra och blogga om, jag ska även då fota mer grejer och lägga ut här på min blogg. Igår var vi på Max och åt hamburgare och glass <3 Ingen blid tyvärr för kameran fick vara hemma och dessutom såg jag lite trött och rolig ut. Jag klippte även mig igår hos grannen (nej hon är inte frisör bra bra på att klippa) och fick tillbaka min lugg och lite kortare hår. Men nu ropar pappa på mig, så nu måste jag gå!
Hej ses mina underbara läsare som gör att jag vill blogga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0