Nytt i lurarna

Jag har upptäckt Hot Chelle Rae & Kicking Daisies och dem är sjukt bra, ett tips om ni inte redan vet om dessa band. Ge gärna förslag på artister eller/och låtar, vill ha nya grejer att lyssna på! Idag eller i eftermiddags lockade jag mitt hår & målade läpparna mörkt röda sedan posade jag inför kameran, det är så kul! Men sedan var jag tvungen att gå ut med lilla Ebbot så mitt hår förstördes! Får göra om det imorgon, nu ska jag duscha sedan krypa ner i säng, nja kanske inte riktigt men senare och läsa min påbörjade bok. Boken heter Mitt perfekta liv - Sara Dessen. Godnatt min(a) skatt(er)!
PS Imorgon bär det av till skolan, huvudvärken har gått över det värsta iaf! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0