Tuesday evening

Jag tittar på Äntligen hemma & målar mina naglar med dem nya nagellacken. Ja nya för igår var jag, Emmis & Nellie i stan & jag köpte då två nagellack, ett par snygga gröna tights & ett vitt pärlhalsband, halsbandet var på rea, 70% rabatt! Ord. 89:- Rea. 27:- ! Vi åt även senare på Torggrillen. Bilder kommer ju när jag hittat den där f*rbannade laddaren/sladden. Naglarna kan jag säga blev lite failade. Imorgon blir det syslöjd & resten av filmen Flugornas Herre, jag var sjuk då dem andra i klassen såg den så jag kanske inte hänger med riktigt. Ganska go mat för att vara skolan (imorgon då); Kycklingsås med pasta. Jag förstår att bloggen blir tråkigare utan bilder så jag har letat upp en i arkivet.

bild från kameran när elr från dagis
Jag avundas av fåglarna i luften, avundas över att kunna flyga
Jag har redigerat bilden lite så att den blev mörkare & mystiskare
*Hugs*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0