Kläder från Lindex

Vill bara visa mina kläder som jag köpte i Tordags & kunde ju inte ta kort då men nu har jag hittat sladden (^_^) så varsågoda! Jag mår lite dåligt (inte sjuk eller så men dåligt) men det ska inte gå ut över bloggen, bara (typ) glada saker här! Läser i min bok & lyssnar på musik.
not tightsLindex,
T-shirt from LindexLindex, 25:- ord. 129:-
från Lindex, billig; 50:- ord. 349:-
med skärpLindex, 50:- ord. 349:-
Veet ugly bilder men men ni ser ju iaf hur dem ser ut! Snart kommer bilder på mina nya jacka. Puss Puss på nästan alla!


Kommentarer
Neellie

snygga! :)

2012-01-29 @ 17:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0