Heej, här igen

Heej! Igår & idag har jag tyvärr varit hemma ifrån skolan.
.
Onsdag: Operation som ni vet, sedan hyrde filmer & såg en
.
Torsdag: Åt glass & såg kanske en film (bad memory.. hehe)
.
Fredag: ? & åt god mat som ni vet.
.
Lördag: Grillade korv med grannarna & såg sedan Mello med chilinötter! I <3 Chilinötter, om ni inte visste det.
.
Söndag: Spenderade hela förmiddagen & lite av eftermiddagen med att läsa min sjukt bra bok! Sedan kom mor min hem från jobbet & ja jag vet inte vad jag/vi gjorde.. just det vi gick en promenad eller var det igår? Som jag sa, bad memory! Nej men iaf.
.
Måndag: Fortfarade ont i halsen & lite i örat så belv ingen skolan för mig. Såg 2 filmer & gick en långrunda med pappa & Ebbot.
.
Idag eller Tisdag, för er som inte vet vilken dag det är i dag: Mamma & jag har skrattat åt vår "humor"... haha. Mamma visade Almas födelsedags presenter för mig & kan säga att lite avundsjuk blev man ju. Men ska inte klaga, nån vecka efter är det ju jag :) . Så visade hon lite kläder som hon köpt i Göteborg till mig bla en superfin blå Monkikjol - vill bara säga: MONKI I LOVE YOU! Så det ledde till att istället för att plugga (mamma) så kollade vi & beställde snygga kläder från älskade HM! Kläderna kommer runt 30/3 så visar då. Sen visade hon en Monkijacka som jag blev förälskad i & ska få, har hon sagt iaf så nu måste hon! Efter det var vi tvungna att ta med Ebbot ut på en långrunda då vi pratade & skämtade. Just det! Idag stannade jag hemma för lite ont i halsen & för extra förfrisknande typ. Men imorgon bär det av till skolan. & så nu har mamma sagt att vi ska till Gekås med mina syrror & köpa presenter till yngsta dottern Ninni (hmpm, hur tänkte hon nu haha). Så hej då mina kära läsare!
kanske collage


Kommentarer
Mamma

Älskade unge, du är världens mest fantastiska tolvåring! Jag älskar att umgås med dig. Puss

2012-03-07 @ 22:28:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jagochdu

En blogg om mig, mig som innehåller Fotografering, vardag, tips, musik och en massa mer galet!

RSS 2.0